Wednesday, June 3, 2009

DonutEmpire - Dreams come true in Singapore

Nagu Jaanus allolevalt mainis on DonutEmpire lähtunud Word of Mouth põhimõttest, et kliendid on toodete parimad soovitajad ning panustanud ennekõike tootearendusse ja pakutavate Donutsite sortimendi laiendamisse(vt pilti paremal). Tulemuseks on see, et peale väikest degusteerimist oli meie gruppist enamus Donutside fännid... ja DonutsEmpire suutsid enda põhilubadusest kinni pidada - Every Bite Rings A Moment!!!

Tänaseks on Donutsempire laienenud lähiriikidesse Dubai, Vietnam, Malaysia, India, Bahrein ning Singapuris plaanitakse müügipunktide arvu neljakordistada veel selle aasta lõpuks.

Kuna paljud sihtturud on islamimaad, siis on tootearenduses arvesse kultuurilisi omapärasid ning Donutsid ei silsalda loomseid valke(n. muna) ning samuti on taodeldud "HALAL certified" märk enda toodetele.

Olgu veel mainitud, et firma on asutatud 2007 ja peale seda on omavahenditest ülikiiresti laienetud 7 turule. Uus müügipunkt tasub ära end ca kahe kuuga - nii, et sularahaäril on ka siin maailmajaos eeliseid :)

I HAD A DREAM ...


















Omaette huvitav intervjuu oli firmalooja Sky Chiew-iga(pildil keskel), kes on firma kasvatanud paarist müügiletist Kagu- Aaasia Donutsi impeeriumiks. Mehel on olnud algusest peale ambitsioon teha midagi suurt, saada rikkaks nagu tema sõbrad ning kui edasiseks DonutEmpire maailmavallutuslikeks plaanideks ei peaks omavahenditest enam piisama, siis mõtleb ta IPO peale Singapuri ja Hong-Kongi börsidel.

Siinkohal tuleb lisaks Sky vapustavale ettevõtlikusele välja tuua ka Singapuri riigi eksporditoetused alustavatele ettevõtetele. Lisaks rahalistele toetustele rõhutaksin riikliku konsultatiivse toe tähtsust alustavatele firmadele - kõikvõimalikud koolitused, abi brändimisel, soovitatakse sihturge ja uuritakse võimalike partnerite tausta eri turgudel jne. Tegemist on läbimõeldud riikliku eksporditoe süsteemiga, mis loob eeldused firmadele õnnestumiseks sihtturgudel ja toodab edu!!!

Vaadates siin sündivat sünergiat riigi ja ettevõtjate vahel pole kahtlust, et me kuuleme varsti DonutEmpirest ka muudes maailmajagudes.
Euroopas oleks neil targem küll "EGG-FREE" märgistus kõrvale jätta ja rõhuda munasisaldusele:)

PS: Meie grupp kiitis üksmeelselt siinsed Donutsid parimateks, mida senini maitstud;)

No comments:

Post a Comment